
Naast het schrijven over wat ik zag op Gen Con 2022, dacht ik dat ik een paar gedachten zou delen over de show en de industrie in het algemeen, zoals bekeken door de gebeurtenissen van dat evenement.
Ik realiseer me dat ik in deze video pessimistisch overkom, omdat ik het gevoel heb dat titels de markt te snel raken – en verlaten, en mensen nauwelijks de kans hebben om ze te proberen voordat ze binnen een jaar in de opruimingsbakken belanden. Deze situatie is niet per se nieuw, maar ik ben sinds begin 2020 grotendeels buiten de conventiescène en deze show gaf me het gevoel dat ik de reiziger was in deze video voor Orbital’s “The Box”:
Achteraf heb ik die ene titel over het hoofd gezien die de hele show buzz leek te hebben: Kat in de doos: Deluxe-editiedie ik meerdere mensen heb zien spelen en die een lijn had aan de Bézier-spellen stand voor het grootste deel van het evenement, terwijl ze honderden kleine dozen naar tassen verplaatsten die over de hele wereld zouden worden gedragen.
Misschien is dit slechts het teken van een volwassen markt, vergelijkbaar met hoe niemand verwacht alles in de boeken- of muziekindustrie te proeven. Het enige wat je kunt doen is je ogen open houden op een show en dan kijken wat er de komende weken en maanden gebeurt als Schemering Inscriptie recensievideo’s stromen eruit. Ik doe ook mijn deel in deze berichtgeving, terwijl ik ook probeer mezelf in de gaten te houden…
creatSource link